Otevírací dobaPo - So 8:00 – 22:00 hod
Telefonická rezervace244 910 677 | 607 588 305 K hrnčířům 31, Praha 4 - ŠeberovZobrazit na mapě
Údržba a prevence Servis klimatizace Čištění klimatizace Závady klimatizace Opravy a náhradní díly


Náhradní díly autoklimatizace

Celoročně se kromě autoservisu, geometrii kol a opravám alu kol věnujeme i profi opravám autoklimatizací a poskytujeme trvalé slevy na náhradní díly autoklimatizace. Jsme pneuservis Praha 4.

Vyměnitelné náhradní díly autoklimatizace:

  • kompresor klimatizace
  • chladič klimatizace
  • kondenzátor klimatizace
  • výparník klimatizace
  • hadice klimatizace
  • dehydrátor (sušič, vysoušeč) klimatizace
  • náplň sušiče
  • expanzní ventil klimatizace
  • těsnění klimatizace
  • kompresor klimatizace
  • elektromagnetická spojka klimatizace
  • nízkotlaký ventil klimatizace
  • vysokotlaký ventil klimatizace
  • plnící ventil (ventily) klimatizace
  • těsnění kompresoru klimatizace
  • konektor spínače – kompresoru- sahary
  • čidlo teplotní klimatizace
  • čidlo tlakové

Travalé slevy na náhradní díly autoklimatizace

Leden 10%
Únor 10%
Březen 10%
Duben 5%
Květen 5%
Červen 5%
Červenec 5%
Srpen 5%
Září 10%
Říjen 10%
Listopad 10%
Prosinec 10%

KOMPRESOR KLIMATIZACE

Kompresor klimatizace je hnací jednotkou klimatizačního okruhu vozidla. V rámci autoklimatizace – chladícího okruhu klimatizace – kompresor nasává nízkotlaké páry chladiva z výparníku a ty pak následně stlačuje na páry vysokotlaké za současného vzrůstu teploty. Kompresor pracuje s chladícím mediem R134a pouze v plynné fázi. Vznikne li v okruhu kapalina, kterou kompresor nasaje, dojde k jeho trvalému poničení.

Existuje mnoho druhů kompresorů, které se dělí dle typu vozidla a jejich konstrukčního provedení. V autoklimatizaci je jeden z nejpoužívanějších druhů kompresor s pevným zdvihovým objemem válců. Chladící výkon je tak přímo úměrný počtu otáček motoru. Regulace je prováděna vypínáním a zapínáním kompresoru přes elektromagnetickou spojku. Regulační ventil je řízený řídicí jednotkou.

Pro správné fungování kompresoru je nezbytné přesné množství chladiva (množství se liší dle typu vozu od 450g do 1300g) a pravidelná servisní údržba oleje (aplikace od 15g do 40g). V případě, že do okruhu je montován nový náhradní díl, aplikace oleje je daná výrobcem vozidla dle parametrů nového dílu.
Olej slouží k přimazávání kompresoru a tím k jeho správnému chodu, zároveň olej na sebe váže pevné nečistoty vznikající třením kompresorových pístů (hliníkové špony).
Údržba oleje se provádí v rámci servisu klimatizace. Doporučuje se minimálně každé dva roky.